تجارت الکترونیک

بازی خارق العاده زیبا و جذاب Samorost 3 گرافیک عالی با طراحی های بی نظیر به صورت دست کشیده شدهگیم پلی فکری و ماجراجویی اعتیاد اور با کاراکتر بسیار دوست داشتنی محصولی دیگر از کمپانی معروف جمهوری چک A

کسب درآمد از اینترنت
اپل باکس ایران

بازی خارق العاده زیبا و جذاب Samorost 3

گرافیک عالی با طراحی های بی نظیر به صورت دست کشیده شده
گیم پلی فکری و ماجراجویی اعتیاد اور با کاراکتر بسیار دوست داشتنی

محصولی دیگر از کمپانی معروف جمهوری چک Amanita Design

بالاخره بعد از مدت ها انتظار بازی ساموراست 3 هم برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. اگر اهل بازی های فکری و معمایی باشید حتما با کمپانی Amanita Design اشنا هستید. تقریبا همه بازی های این کمپانی فوق العاده فکری و چالش برانگیز هستند که به صورت point and click اجرا می شوند. شاهکار هایی مثل Machinarium، Botanicula و سری بازی های Samorostt. بازی ساموراست اولین بازی منتشر شده از طرف این کمپانی می باشد که در در سال 2003 عرضه شد. ساموراست 33 هم دقیقا همانند نسخه های دیگر به صورت یک بازیماجراجویی و معمایی و نیز فکری اجرا می شود که بر خلاف دو نسخه قبلی خود گیم پلی بسیار وسیعی داشته و با گرافیک بسیار بسیار جالب تر طراحی شده است.

دانلود بازی Samorost 3

ویژگی ها:

  • ماجراجویی شگفت انگیز، فوق العاده جذاب و دوست داشتنی
  • جو منحصر به فرد، مختص سری ساموروست
  • لوکیشن های بسیار جالب و فیلسوفانه با درون مایه های خاص خود
  • معماهای متعدد فوق العاده جذاب و چالش برانگیز
  • افکت های صوتی و تصویری غیر معمول و منحصر به فرد
  • گرافیک عالی با طراحی های بی نظیر به صورت دست کشیده شده
  • موسیقی بی نظیر با داستان پردازی قوی و جذاب
  • گیم پلی اعتیاد اور با کاراکتر بسیار سمپاتیک و دوست داشتنی
  • کاراکتر های بسیار جالب در طول گیم پلی بازی

 

 معرفی و بررسی بازی Samorost 3

به جرات می توان گفت که Samorost 3 یکی از بهترین بازی های عرضه شده تا این لحظه برای سیستم عامل های مختلف می باشد. این بازی به صورت پولی با قیمت 20 دلار برای کامپیوتر، 5 دلار برای سیستم عامل ios و نیز 700 کرونا برای سیستم عامل اندروید به فروش می رسد که چیزی حدود 3 دلار می شود. در بازی ساموراست 3 که ادامه دو نسخه قبلی می باشد شما باز در نقش یک کوتوله فضایی و دوست داشتنی ظاهر خواهید شد که با کمک فلوتی جادویی می تواند بین سیارات مختلف پرواز کند. در بازی شما به 9 جهان مختلف که سیارات و قمر های که به دور ان می چرخند را شامل می شود، سفر خواهید کرد که هر کدام محیط منحصر به فرد و معماهای بسیار جذابی دارد.

در طول گیم پلی بازی Samorost 3 شما جدا از حل معمای اصلی بازی که رستاخیز شوالیه ای اهنی می باشد، معماهای فرعی هم برای حل  کردن در اختیار دارید که با حل هر کدام قطعه اهنگی زیبا در اختیار شما قرار می گیرد. گیم پلی بازی به گونه ایست که شما با محیطش به شدت ارتباط برقرار می کنید و پی می برید که گرافیک به این سادگی چقدر می تواند زیبا باشد. بازی ساموراست 3 واقعا قابل بحث نیست و حتما باید ان را بازی کرد که از همین جا به همه کاربران عزیز APKTOPS توصیه می کنیم حتما بازی را اجرا کنند و باور کنید که از هر لحظه بازی لذت خواهید برد.

منبع:apktops

Image result for ‫لینک دانلود‬‎